вівторок, 25 червня 2013 р.

Модуль 7. Рефлексія

                                                            http://profspilka.kiev.ua/uploads/posts/2012-01/1327392960_b399bea95b432b1f32d61a686fd6598c.jpg
Я зрозуміла, як само можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології під час роботи над проектом з учнями з метою їх підтримки та оцінювання виконаних робіт. Завдяки різним формам і методам оцінювання під час виконання роботи можна використовувати оцінювання декілька разів - на початку роботи. в процесі виконання проекту та наприкінці роботи. Завдяки створенню тестів, анкет, електронних таблиць учні не тільки перевіряють власний рівень, але й вчаться поступово здійснювати самооцінювання та взаємооцінювання виконаної роботи, а вчитель може прослідкувати загальний рівень активності класу та активність і ефективність роботи кожного учасника проекту.

Немає коментарів:

Дописати коментар